Mijn lieve volgers

donderdag 24 september 2015

Kerstkaart: Week 39 en toch geen project

Wat heb ik er wakker van gelegen vannacht zeg. De hele tijd loop ik te verkondigen dat ik bezig ben met een project en toen ik met de eerste kaart begon viel het me al zwaar aangezien het niet de manier was die ik gewend was. Maar gister avond was het toppunt voor me en heb ik besloten er toch niet mee door te gaan. Ik zou eigenlijk alle borduurkaarten uit het hobbydolboekje nr 152 na gaan maken.
Maar ik ben gewent om steelsteek 1-5 te doen en dit was 1-3 of 1-4 en af en toe 1-5. Je zou denken dat dat helemaal niets uit maakt, maar vergeet niet dat ik nog niet zo lang borduur en het mezelf heb aangeleerd. Gister was ik bezig met een tak met boogjes en ik kreeg het boogje niet voor elkaar. Ik heb zeker 6 keer mijn draad er helemaal uit gehaald om het op een andere manier te proberen en het lukte gewoon niet. In bed was ik er nog mee bezig en toen heb ik besloten dat ik het niet ga afmaken.

Maar, ik heb er wel 3 klaar. Dus vandaag, een week eerder dan gepland, krijg je een kerstkaart van me. Dit is de eerste kaart uit het boekje en ik was blij toch hij klaar was hahaha.


Ik ben wel voor het eerst echt bezig geweest met stickles en dat ik me goed bevallen. Dat geeft het plaatje net dat beetje extra.

Ik ga me klaar maken op een flinke dag werken en ik ga proberen die stomme tak uit mijn hoofd te krijgen. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gekoppelde blog:


Gebruikt materiaal:

Stickles Star Dust
Hotfix steentjes
Hobbydols boekje 152, blz 3

15 opmerkingen:

  1. oei...wakker liggen om een project, daar is een hobby niet voor! Ik geef je groot gelijk dat je stop met dat voornemen, het moet leuk blijven. En misschien dat je af en toe wel zin hebt om 1 kaart uit het boekje te maken. Dat boekje loopt niet weg toch!?
    De kaart die je laat zien is prachtig! heel knap gedaan! groetjes, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig Jaqueline ....en ook het borduurwerkje is zooooo fijntjes...
    Gelijk heb je hoor als je van zo een projectje wakker moet liggen ...is stoppen de beste optie....wie weet komt dat laters weer wel...Dit is in ieder geval een toppertje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooi kerstkaartje
    en dit heb je echt heel erg mooi geborduurd
    wakker liggen van een projectje is echt niet de bedoeling
    heel verstandig om er mee te stoppen en de volgende keer gewoon weer proberen
    en lukt het niet dan gewoon even wat anders doen
    ik vind het al knap dat je zover bent gekomen

    ik heb het boekje 152 ook maar was er nog niet aan begonnen
    had al we kopietjes gemaakt van de patronen en wil eigenlijk met de kerstboom beginnen
    als die af is laat ik die t.z.t. wel zien op mijn blog

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaart heel mooi geborduurd!!!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige geborduurde kaart met een mooi plaatje Jaqueline, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart en mooi borduurwerk. Kan me voorstellen dat je er nachtmerries van krijgt, ik kan helemaal niet borduren dus daar begin ik dan ook maar niet aan!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart geworden,Jacquelien.Prachtig geborduurd.Beter is inderdaad even loslaten. Je moet er tenslotte niet van wakker liggen en misschien lukt het over een tijdje wel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg mooie kaart en prachtig borduurwerk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Jacquelien! En prachtig geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je er nachtmerries van krijgt, want zo te zien is je kaartje wel supermooi geslaagd! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind het een prachtige kaart geworden, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap niks van 1-3 1-4 1-5 :) , maar bewonder diegenen die een borduurkaartje kunnen maken! Heel mooi geworden, Jacqueline! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend geborduurd en afgewerkt, niet zo onzeker zijn hoor Jacqueline, het resultaat is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi borduurwerkje op je kerstkaart. Het is geheel is erg mooi geworden. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...