Mijn lieve volgers

maandag 3 augustus 2015

Verjaardag: Dat verdient een bloemetje

Het kan deze zomer ook niet gewoon normaal he? Zo is het snikheet, zo is het herfst en zo is het weer snikheet. Er zit geen tussenweg in dat je gewoon normaal lekker buiten kan zitten en 's avonds laat ook nog lekker buiten kan zitten. Maar ja, ik ben gewoon een Nederlander, k heb altijd wat te zeuren over het weer hahaha.

Het is wel hoe dan ook ideaal hobbyweer. Als de zon schijnt kan je dan lekker stil zitten zodat je niet smelt en als het herfstachtig is dan kan je toch niet naar buiten, dus kan je ook lekker aan de hobby.
Maar goed, genoeg slap geklets. De rede waarom je hier bent is natuurlijk omdat je een kaart wil zien. Dan ga ik dat eens doen. Vandaag laat ik een boek kaart zien. Zoals gewoonlijk weet ik weer niet of dat ook de juiste benaming is er van. Ik heb er iig een soort van boekje van gemaakt. Ach kijk zelf maar.



Ik heb vanmorgen mijn huishouden al zwetend en smeltend gedaan, dus nu mag ik van mezelf lekker aan de hobby. Ik wens je een fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Plakparels
Scrappapier van een groot blok van boekenvoordeel



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor, een heel mooi model!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk je boekkaart Jacqueline...Knap gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...