Mijn lieve volgers

maandag 24 augustus 2015

Vaderdag: Laatste vaderdagkaart van dit jaar

Naast het maken van kaarten heb ik nog een paar hobby's waar series kijken er ook nog 1 van is. Nou heb ik altijd moeite gehad met een seizoens einde van een serie, maar dit jaar lijkt het wel of elke sewrie die ik volg een drastische wijziging onderdaat voor het aankomende seizoen. Net heb ik de laatste aflevering van Bones gekeken en zonder al te veel los te laten voor degene die het ook volgen en het nog niet gezien hebben wil ik alleen maar kwijt dat ik totaal geen idee heb hoe ze het volgens seizoen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit echt door gaan zetten, want dat zou best nog wel eens schadelijk kunnen zijn voor hun kijkcijfers.

Maar goed, je komt hier natuurlijk niet voor series, maar voor een kaart.

Een tijdje terug had ik al gezegt dat ik een aardige voorraad aan kaarten had die je nog niet gezien hebt en daar zit ook nog een vaderdagkaart tussen. Dus die wil ik vandaag dan eindelijk met je delen.

Mijn schoonvader is dol op varen, dus heb ik een kaart gemaakt waar dat op terug te zien is.


Ik ben bezig met een klein kerstkaart projectje waar ik nog niet te veel over kwijt wil voor het geval het toch anders gaat lopen dan ik zou willen. Maar hierdoor gaat het wel even duren voordat je hier weer een kerstkaart te zien krijgt. Geen zorgen, tegen het einde van het jaar maak ik dat weer goed.
Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Heel stijlvol. Succes met je kerstkaartenprojectje! ik ben benieuwd. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige mannekaart in een heel leuk model. Super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit geworden, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie mannenkaart,Jacquelien.Leuk model en een mooie stempel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke mannenkaart Jacqueline...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...