Mijn lieve volgers

zaterdag 29 augustus 2015

Niet aan het verband knagen

*kuch, kuch, kuch*

Gelukkig is griep niet te verspreiden over internet, want ik heb de laatste paar dagen aardig beroerd gevoeld. Gelukkig knap ik alweer aardig op al kuch ik nu nog aardig en loop ik constant te niezen. Het grappige is dat ik begon met koorts en misselijkheid. Dus waarom er nu opeens een verkoudheid op de loer lijkt te liggen weet ik ook niet.

Gelukkig gister nog wel aan een kaart kunnen werken, want anders was mijn schema weer helemaal in de war geweest.

Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik voor een collega gemaakt heb. Ze had al een tijdje last van haar voet en omdat ze zelf geen rust nam besloot haar dokter maar dat ze in het gips moest. Ja dan kan je moeilijk post rond brengen. Gelukkig deed deze kaart haar wel goed.

Ik moet bekennen dat ik stout ben geweest. Ik heb het plaatje ingekleurd en al uitgeprint. Ik vond hem gewoon zo leuk dat ik niet kon wachten tot ik de stempel ergens kon vinden. Verder heb ik hem vrij simpel gehouden om het plaatje goed tot zijn recht te laten komen.


Ik ga weer gauw verder met mijn achterstand weg werken. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Hotfix steentjes


6 opmerkingen:

  1. wat een leuke en lieve kaart! Beterschap verder! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve en mooie kaart,Jacquelien. Zo leuk die muisjes.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kaartje Veerle, daar zal je collega vast wel van opknappen..leuke stansjes en een heel mooi house-mouse plaatje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de muisjes !
    Heel mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat valt niet mee met de warmte, beroerd zijn Jackie, beterschap hoor.
    Je kaart is weer een super geslaagde, wat heb je deze leuk gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...