Mijn lieve volgers

donderdag 6 augustus 2015

Kerstkaart: Mousie christmas

Op mijn facebook zag ik een plaatje voorbij komen dat er nog maar een paar weken zijn voordat het weer kerst is. Elke week schrik ik er weer van hoe snel het wel niet gaat. Nou kijk ik ook elke week weer uit naar donderdag en misschien lijkt het daardoor ook wel snel te gaan. Ik ben in ieder geval aardig op schema met de kerstkaarten, dus dat is een zorg minder.

Voor deze week heb ik een lief muisje op mijn kaart verwerkt. Valt weer niet veel over te vertellen. Ik heb hem eenvoudig gehouden zodat de muis een mooie spotlicht is.


Ik ga me klaar maken voor mijn volgende lange rit naar mijn werk en ik hoop dat ik weer op tijd thuis ben zodat ik met de kerstkaart voor volgende week kan beginnen. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gelinkte blogs:


Gebruikt materiaal:

Derwent potloden


5 opmerkingen:

  1. Weer een erg leuke kaart, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart.
    Heel mooie embossingachtergrond met die sneeuwsterren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje is dit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Jacqueline...leuk die embossingachtergrond....en het plaatje is ook schattig en mooi ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...