Mijn lieve volgers

donderdag 20 augustus 2015

Kerstkaart: meerdere kleuren

Vorige week donderdag was mijn pc weg, want die begon te veel een eigen leven te leiden. Vandaag maak ik het daarom goed met niet 1, niet 2, maar 4 kerstkaarten.
Oke, het zijn dan wel alle 4 hetzelfde model kaarten, maar het gaat om het idee toch?
Ik heb het namelijk even heel druk gehad en heb daarom besloten om nog wat meer eenvoudige kerstkaarten te maken zodat ik me straks beter op de uitgebreide en speciale kaarten kan richten.
Dus voor vandaag een bonte verzameling voor je.




We zitten nu in week 34 en ik heb nog 12 kaarten te gaan. Volgens mij lig ik nu wel aardig op schema. Maar ja, er kan weer van alles gebeuren waardoor dat zo weer veranderd.
Ik wens je een fijne dag en tot de volgende kaart.


Gekoppelde blog:


Gebruikt materiaal:

Hotfix



10 opmerkingen:

  1. wat een schitterend mooi kerstkaartje
    heel mooi gemaakt met die verschillende stansen en embossingfolders
    dus ook zonder stempel of plaatje kun je prachtige kaartjes maken dat bewijs je maar weer eens

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een erg mooie serie kerstkaarten, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zijn deze 4 kertskaartjes Jacqueline...leuk gedaan met die ovale stansjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel maar wel leuk!
    Groetjes, Janine
    DT-lid 52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie,Jacquelien. De embossing op de achergrond is ook superleuk. Met verschillende kleurtjes krijg je toch weer een ander effect.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh heerlijk dat op schema liggen! Mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaartjes Crea Jackie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan....zo schiet het wel op he met vier kaarten tegelijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes en nog wel 4 tegelijk.
    Super hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke reeks, en kaarten met embossing blijven tof!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...