Mijn lieve volgers

zaterdag 25 juli 2015

Verjaardag: big present

Aangezien het straks herfst word dacht ik er aan om je even wat afleiding te geven in de vorm van een nieuwe kaart. Even kijken welke ik zal laten zien. Iene, miene, mutte........

Ik ben zo vergeetachtig dat ik bij sommige kaarten echt even na moet denken aan wie ik hem ook alweer gegeven had. Deze heb ik aan mijn opa gegeven die 80 is geworden begin van de maand. Ik wou geen kaart maken met specifiek 80 er op, dus ik heb een apart model gemaakt.


Ik ga me voorbereiden op de storm, want mag er straks in werken. Hopelijk gaat het mee vallen en word ik niet al te nat. Met wind kan ik wel werken, maar natte post bezorgen vind ik minder. Succes voor de mensen die er ook nog in moeten en anders een warme knusse dag gewenst. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Stempel: Forever friends: Big present
Plak parels


2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kaart, prachtig model een mooie bloem en een heel lief ingekleurde beer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacquelien.

    Het is een mooie kaart en een leuk model.Schattig Fover friends beertje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...