Mijn lieve volgers

vrijdag 10 juli 2015

Vaderdag: Schattig kaartje

Ik heb zowaar een voorraad van kaarten die ik nog niet heb laten zien. Daar ben ik wel blij om, want dan kan ik mooi volgend jaar de rustige periode opvullen. Dus het kan ook zo zijn dat je nu nog een vaderdagkaart te zien krijgt hahaha.


Ik ga weer gauw verder met een volgende kaart, want die moet zondag af zijn. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Borduurpatroon: Hobbydols boekje 55, blz 16/17
Plaatje: Amy Design CD10452
Hoekjes pons

3 opmerkingen:

  1. Mooi borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eeen super leuk kaartje Jaqueline....met een heel mooi borduurtje erop...KNAP gedaan!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart weer,Jacquelien.Prachtig geborduurd en een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...