Mijn lieve volgers

woensdag 1 juli 2015

Trouwdagkaart: Toch wat blauws

Het is heeeeeeet. Echt heel heeeeeeet. Te heet om nu aan een kerstkaart te denken. Dus ik trakteer je op een trouwdagkaart. Er zit blauw in, dus het is toch nog een soort van cool. Jeetje, het is zelfs te heet om mijn vingers te bewegen. Weet je wat, ik ga er ook niet te uitgebreid over typen. Hier is de kaart.



Ik denk dat ik nu maar voor mijn ventilator ga liggen. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Plakparels
Printer
Lint


5 opmerkingen:

  1. Wauw....wat een mooie en stijlvolle kaart, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Mooi zo in het wit-blauw. Rustig blijven doorademen en niet te veel doen, dan kom je de warme dagen vast wel door ;-)! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een LEUKE kaart heb je gemaakt.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Jaqueline....zo mooi met die swirls en die vlinders en zeker in die mooie blauwe kleur een prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Jackie. Heel stijlvol.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...