Mijn lieve volgers

donderdag 30 juli 2015

Kerstkaart: Week 31

Yes, ik heb een kerstkaart om te late zien! Ik heb zelfs die voor volgende week al klaar. Zo opeens had ik twee ideetjes voor kerstkaarten en had ik ze zo in elkaar. Hopelijk gebeurd dat me vanaf nu vaker hahaha.

Zal ik je even laten schrikken? Het zijn nog maar 147 dagen voordat het kerst is. Eigenlijk valt dat nog best mee toch? Tenzij je 147 kaarten moet hebben, dan mag je wel op schieten.

Volgens mij heb ik net bedacht dat ik dit jaar nog twee extra kaarten moet hebben. Hhmm het lijstje word steeds langer, zelfs mijn reserve plekjes zijn nu ingevuld. Ach het houd me van de straat aangezien ik daar toch al genoeg loop voor mijn werk. Ok, volgens mij moet ik vaker een bericht schrijven als ik een lekkere werkdag gehad heb. Voor het eerst een keer op tijd klaar met werken terwijl ik altijd later klaar ben in de wijk waar ik vandaag heen moest. Wat was daar trouwens een stormschade qua bomen, niet normaal. Dan viel het bij ons nog wel mee. Daar heeft de groenvoorziening nog een hele kluif aan.

Maar goed, genoeg gebabbel, de kerstkaart. Maar natuurlijk, nou kan ik weer niet kiezen. Zucht........

Ik heb er even over na gedacht en het word deze:


Deze maand is de challenge bij 52 weeks to christmas geen plaatje op je kaart en laat ik nou net een kaart hebben gemaakt zonder plaatje. Ik ga weer verder met het reorganiseren van mijn hobbyspullen. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Hotfix steentjes




20 opmerkingen:

  1. Wauw...mooie kerstkaart, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele mooie jackie.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig embossing op een mooie kaart!
    Lia, DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart met mooie embossing. Ik vind embossing op de kaarten toch al mooi en je hebt het wel twee maal gedaan. Super. Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie kerstkaart met embossing.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Jacquelien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje, Jacquelien! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kerstkaartje Jaqueline...prachtige embossing en die mooie kerstroos is echt de blikvanger van je kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bjoetie!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje met de traditionele kleurtjes en de embossing!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart in de traditionele kleuren. Geniet van het opruimen...... Fijn dat je deze week meedoet . Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaart
    Leuk dat je mee doet
    Groetjes Lil DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart Jaqueline, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Jaqueline ...super!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi! Leuk dat je mee doet aan de challenge. Groetjes Sylvia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart,Jacquelien. En een mooie embossing.
    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, de bloem is erg mooi en echt een blikvanger. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterend mooie kerstkaart
    leuk met die embossing

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi
    leuk en tof kaartje
    bedankt om mee te doen bij 52WTC
    grtjs Lisbeth
    DT-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...