Mijn lieve volgers

donderdag 23 juli 2015

Kerstkaart: week 30 alweer

Nog 22 weken voordat dit jaar alweer ten einde is. Nog 154 dagen voordat het weer kerst is. Nog 19 kerstkaarten te maken.
Ik zat ze net eens allemaal te bekijken en ik heb weer een aardig verschillende collectie. Nu helemaal na de kerstkaart van deze week.
Ik moet wat opbiechten. Ik loop achter. Als ik elke week een kerstkaart maak ben ik niet op tijd klaar. Nou weet ik dat sommige mensen die een kerstkaart krijgen van me een simpele kaart ook leuk vinden, dus daar ben ik er nu een paar van aan het maken. Het weer werkt ook niet echt mee om in de kerststemming te komen, maar dat is natuurlijk elke zomer hahaha.
Dus hier zijn we dan bij week 30 van de 52 met kerstkaart nummer 11. Ik denk dat ik er niet zo veel over hoef te zeggen.


Aangezien ik niet alleen de kerstkaarten, maar ook de verjaardagskaarten heb verwaarloosd ga ik mezelf even een schop onder mijn hol geven (een zachte hoor, mijn enkel is nog niet helemaal genezen) en weer eens wat doen. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gekoppelde blog:


Gebruikt materiaal:

8 opmerkingen:

  1. toch een schitterend mooi kaartje
    heel erg mooi door de eenvoud

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er chique uit!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een chique kaart is dit....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Jacquelien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net de eenvoud maakt het zo mooi, of zoals Diny het zei: chique!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie simpele kerstkaart heb je gemaakt, ik maak er ook altijd CAS kaartjes voor de kerst omdat ik vind dat ze er ook bij horen. Gezellig dat je weer mee doet bij 52 WTC groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige CASkaart, heel chique!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...