Mijn lieve volgers

donderdag 9 juli 2015

Kerstkaart: week 28

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten en ik wil iedereen bedanken die commentaar geleverd heeft op mijn vorige kaart. Ik had niet verwacht dat hij zo goed in de smaak zou vallen.

Gelukkig, ik heb het toch gered. Ik loop weer eens achter op een paar kaarten en dan moet de kerstkaart helaas wijken. Maar door een snelle kaart die ik gemaakt had voor een trouwdag kwam ik wel op het idee voor een kerstkaart en hij was ook zo klaar.

Maar het blijft gek om aan een kerstkaart te werken als het zweet je letterlijk over het lijf loopt. Gisteravond leek het weer even herfst, dus misschien heeft dat er wel bij geholpen dat ik nou toch een kerstkaart heb.

Hij is dus simpel geworden, maar wel elegant.


Ik ga maar weer eens te werk. Het is dat het zonnetje schijnt, want de wind doet weer aardig zijn best om herfstig over te komen. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gekoppelde blog:


Gebruikt materiaal:

Plakparels
Tulip Slick 3D paint



10 opmerkingen:

  1. Zo kun je een hart dus ook gebruiken met kerst. Mooi bedacht!
    Lia, DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan met het hart....je kan er dus ook een kerstkaart mee maken....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart, Jacquelien. Heel mooi gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie,stijlvolle kerstkaart.Jacquelien.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend mooi kaartje
    leuk hoe je het hart hebt gebruikt op een kerstkaart

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee om een hart te gebruiken op je kerstkaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart Jacquelien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, leuk dat je meedoet.
    Groetjes Lil DT Lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...