Mijn lieve volgers

zondag 21 juni 2015

Vaderdag: Kiekeboe

En daar is dan ook de dag aangebroken dat alle vaders in Nederland verwend worden door hun kinderen. Ik heb drie kaarten gemaakt voor deze dag, maar ik laat ze één voor één zien.

De eerste is voor mijn eigen vader en ik heb er een soort van huisje achtig iets van gemaakt. Ook heb ik meteen mijn nieuwe stempel gebruikt die ik je in het vorige bericht liet zien.




Alle vaders wens ik een fijne vaderdag, ik ga even een bakkie doen. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Derwent potloden

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,Jacquelien. Mooi model en zo'n leuke verrassing binnen in de kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige vaderdagkaart Jaqueline, mooie binnekant hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een verrassend kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...