Mijn lieve volgers

vrijdag 12 juni 2015

Silhouette of Cricut?

Ik heb besloten om te gaan sparen voor een snijmachine, maar na onderzoek gedaan te hebben weet ik niet meer welke ik wil.

Ik zat eerst over de Cricut Explore na te denken, maar toen kwam ik de Silhouette Cameo2 tegen.

Qua prijs voor het apparaat maakt het niet uit, behalve dan dat de Cricut uit Amerika moet komen.
Bij de Cricut heb je weer aparte cardriges met afbeeldingen en voor de Silhouette digitale bestanden die ook nog eens goedkoper zijn.

Volgens mij ben ik mijn eigen voors en tegens al aan het verwerken en zou het verstandig zijn als ik voor de Silhoutte zou gaan. Ik weet het niet. Wie heeft er een Cricut of Silhouette en wat vind je er van?

Ik kan wel wat advies gebruiken, anders heb ik er straks twee (vast niet, maar toch hahaha)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...