Mijn lieve volgers

donderdag 25 juni 2015

Kerstkaart: Week 26

Allereerst: Welkom alle nieuwe volgers. Leuk dat je mijn blog volgt.

Het is weer donderdag (gelukkig) en week 26 is aangebroken voor de kerstkaart.
Waarom ik gelukkig zeg? Omdat ik momenteel een hele zware wijk heb met mijn werk en ik ook weer last heb van mijn verzwikte enkel aangezien ik net 3 weken vrij gehad heb. Dus ik heb gister maar eens een enkelbandage gehaald, kijken of dat het leed wat verzacht.

Maar goed, de kerstkaart dus. Ik zocht inspiratie voor een verjaardagskaart in mijn voorbeelden map toen ik dit idee tegen kwam.


Ik ga me klaar maken voor weer een zware dag, tot de volgende kaart.


Gekoppelde blog:


Gebruikt materiaal:

Derwent potloden



8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje kaart!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke 'kerstwiebelkaart', Jacquelien.
    Sterkte met je enkel en de drukke dag van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan....een prachtig wiebelkaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kerstkaart! Sterkte!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kerstkaart,Jacquelien.Wat een leuk modelletje.Beterschap met je enkel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie schommelkaart Jaqueline, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Jacqueline!
    Groetjes suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...