Mijn lieve volgers

donderdag 4 juni 2015

Kerstkaart: Paars is de kleur

We zitten alweer in week 23 en de tijd begint bij mij nu ook wat meer te komen dat ik elke week een kerstkaart af moet hebben om niet te hoeven haasten aan het einde van het jaar. 52 weeks to Christmas is de blog die me daar aan helpt herinneren.

Dit idee voor de kaart zat al een tijdje in mijn hoofd en Ik moet zeggen dat ik best trots ben op het eind resultaat. Ik kan er eigenlijk niet zo veel over zeggen, dus laat ik hem maar meteen zien.


Ik ga eens even op de markt kijken of ik daar wat leuks zie en ik wens je verder een fijne dag. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Hotfis steentjes
Bedeltje van EBbies



5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Jacquelien. Erg geslaagd in die paarstinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Crea Jackie,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden,Jackie. Mooie kleur.Leuke details en een mooi plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en een mooie kleur gebruikt.
    Groetjes Lil DT 52 weeks to christmas

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...