Mijn lieve volgers

donderdag 18 juni 2015

Kerstkaart + Challenge: Blauw met een andere kleur

Week 25. Daar zitten we alweer in. Het is haast niet te geloven dat het zo snel gaat. Mijn zomer vakantie zit er ook alweer bijna op. Dit jaar ben ik er maar vroeg mee begonnen zodat ik mooi de periode dat al mijn collega's op vakantie gaan goed uitgerust op kan vangen.
Ik heb ook wat kaarten af gekregen in mijn vakantie, waaronder deze kerstkaart. Maar voordat ik hem laat zien wil ik eerst iets anders laten zien.


Ik ben toch eindelijk overstag gegaan. Nou ja, eigenlijk wij zijn eindelijk overstag gegaan. Zowel ik als mijn vriend hebben een hobby waar priegelwerk in voor komt. Dus hebben we besloten om toch maar een loep lamp aan te schaffen. Ik wou dat ik het eerder gedaan had. Niet meer met mijn neus op mijn prikwerk zitten voor een borduurkaart en het borduren kan dan 's avonds ook nog goed gedaan worden. Mijn rug en schouders zijn er heel blij mee.


Ook ben ik eindelijk geslaagd voor een happy anniversary stempel en het zijn ook nog eens meerdere vliegen in één klap. Vaderdag en moederdag stickers zijn ook lastig te vinden en die heb ik nu ook als stempel. Te krijgen bij 123 stitch en ik had hem een week later al binnen.

Dan nu de kaart. 52 Weeks To Christmas hielp me er aan herinneren dat het kerstkaarten donderdag is. Deze kaart heb ik ook gemaakt voor challenge #20 van Ons borduurkaartenblog: Blauw met een andere kleur. Volgens mij is dat wel aardig overgekomen, maar ik zal niet langer wachten en je de kaart laten zien zodat je dat zelf kan beoordelen.


Is hij niet schattig? Ik ga aan de slag met de volgende kaart terwijl ik belaagd word door een haarbal die alleen maar aandacht wil. Dat mijn kaarten niet compleet harig zijn is echt een wonder, want madam Lisey gaat zo op mijn werk liggen als het haar niet aan staat dat ze geen aandacht krijgt.
Ik wens je een fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Stempel: Magnolia Cozy de kerstbeer
Derwent potloden
Borduurpatroon: Hobbydolls 88, blz 4

Gekoppelde blogs:

13 opmerkingen:

  1. Hoi Jackie, fijn dat je zo goed hebt gescoord in je hulpmiddelen en stempeltjes. Je kaart is prachtig geworden, ik vind dit Magnoliaatje ook zo cute!! Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en fijn zo'n loeplamp! groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed geslaagd, Jacqelien. Mooie stempels en wat fijn zo'n loeplamp.
    Ook je kaart is erg geslaagd. Mooi gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine sehr schöne Stickerei Karte!
    LG Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend mooi kaartje
    erg leuk met dat borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jackie
    Wat een leuke spulletjes heb je aangeschaft, slim ingekocht hoor, inderdaad twee vliegen in één klap.
    Je hebt een prachtige kaart geborduurd, de stempel is ook zo lief.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superhandig zo'n loeplamp. Ik heb hem zelf niet. Maar dat gaat vast niet lang meer duren
    Je kerstkaartje is heel mooi!
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Jackie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Jacky...prachtig bordiuurwerk erop...en ook het lieve kerstbeertje heel mooi ingekleurd.
    Ik ben je dan ook maar meteen gaan volgen zodat ik ga proberen met regelmaat langs te komen om je creaties te bewonderen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie Kerstkaart,Jackie.Prachtig borduurwerk en een schattig beertje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart met een lief stempel erop.
    Bedankt voor meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...