Mijn lieve volgers

zaterdag 6 juni 2015

Anniversary: Trouwdag #2

In mijn omgeving zijn ze dol op het krijgen van kaarten op hun trouwdag, maar blijkbaar is dat toch niet zo gewoon in Nederland om daar een kaart voor te maken. Ik kan nergens een stempel vinden met een tekst voor een trouwdag of een stickervel waar alleen die tekst op staat.
Maar goed, dat brengt natuurlijk ook weer de creatieve kant naar boven.
Voor deze keer heb ik gekozen voor een lief eenden stelletje en die verwerkt op een easelskaart.



Ik ga weer gauw verder met de vaderdag kaarten, want daar loop ik zoals gewoonlijk weer mee te stoeien. Tot de volgende kaart.


Gebruikte materialen:

Plakparels
Bloemenpons


3 opmerkingen:

  1. Hallo Jackie,

    Een hele mooie kaart en lief plaatje en superleuk model. Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart. prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart in een heel mooi model!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...