Mijn lieve volgers

zondag 24 mei 2015

Verjaardagskaart: Vliegende vlinders

Kennen jullie deze nog?


Door omstandigheden is deze hier blijven staan en niet bij degene terecht gekomen waar hij voor bedoeld was.Ik had hem op mijn bureau staan en eigenlijk begon hij me steeds meer tegen te staan. Dat komt waarschijnlijk omdat ik een heel ander idee in mijn hoofd had voor die kaart en dat was niet gelukt. Dus ik heb hem uit elkaar gehaald en heb er een nieuwe kaart van gemaakt. Deze heb ik wel met een gerust hart aan degene gegeven voor wie hij bedoeld was.


Ik ga beginnen aan de volgende kerstkaart nu het idee nog vers in mijn hoofd zit. Fijne dag en tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:
Hotfix steentjes
Lint


2 opmerkingen:

  1. Hallo Jacquelien,

    Wat een mooie kaarten.Dit zie ik voor het eerst.Vliegende vlinders op mica:) Een heel leuk idee.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, heel mooi met het mica erachter en al die mooie vlinders!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...