Mijn lieve volgers

donderdag 14 mei 2015

Verjaardagskaart: Beertje

"Heb jij nog een verjaardagskaart liggen, want die heb ik morgen nodig." Iedereen die me kent en die mijn blog regelmatig bezoekt weet dat ik de verjaardagskaarten persoons gebonden maak en dat ik geen reserve kaarten heb liggen. Dus toen vriendlief dit vanmorgen vroeg schoot ik even in de paniek fase. Een kaart, op zo'n korte termijn. Maar het is me gelukt. Ik ben even wezen kijken bij de kaartvoorbeelden die ik verzamel en ben toen op het idee gekomen voor deze kaart.


Eindelijk kon ik de kaart maken die ik al heel lang in gedachten had dankzij mijn nieuwe aanwinst. De ovalen snijmal is ook eindelijk in mijn bezit zodat hij de ovalen snijmal met schelprand zo mooi kan vullen.
Ik ga weer verder met mijn vaderdagkaart nummer 1 van de 3. Tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Stempel: Forever Friends Big Present
Derwent potloden

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacquelien,

    Lieve verjaardagskaart met het Forever Friends beertje. Deze mallen heb ik ook niet. Van wie zijn ze?

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn de mallen Nellie's multi frame's MFD070 en MFD057. Ik heb al mijn snijmallen en embossingfolders op een aparte pagina gezet zodat je in 1 keer kan zien welke ik heb en daar staat ook de benaming bij als ik die nog heb kunnen vinden.

      Verwijderen
  2. wat een leuke en vrolijke kaart! Ik heb een tijdje terug de ovale mallen gekocht, elke keer miste ik die vorm. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...