Mijn lieve volgers

dinsdag 12 mei 2015

Verjaardagskaart: Vrolijke kleuren

Hier is hij dan, de kaart die ik in gedachten had om te maken toen mijn prikmat besloot zich te verstoppen. Ja ja, hij is niet meer weg gelopen, maar had zich verstopt. Blijkbaar ben ik toch niet zo goed in zoeken, want hij kwam tevoorschijn toen ik gewoon rustig bezig was met een kaart. Ik denk dat hij tussen een mandje en een rode sorteerbak gegleden is, want daar vond ik hem toen ik het mandje gebruikt had en weer terug wou zetten. Dus ik heb nu een reservemat voor het geval het nog een keer gebeurd.
De kaart van vandaag is een vrolijk gekleurde kaart met een borduurpatroon van Christien van den Akker die ze beschikbaar had gesteld voor de maand April op de facebook pagina van  Nieuwe borduurkaarten vrienden, een 3D plaatje van Yvonne en wat hotfix steentjes. Ik vind dit een heel leuk borduurpatroon, dus die zal nog wel vaker verschijnen op een kaart.




3D Knipvel - Yvonne Creations - Pauw - Carddeco - CD10388

De rustige periode zit er weer op, de verjaardagen en trouwdagen stapelen zich weer in rap tempo op. Dus dat is weer een voordeel van jou, want dan krijg je weer regelmatig een kaart te zien van me. Voor nu wens ik je een fijne dag en tot de volgende kaart.


2 opmerkingen:

  1. Schitterend! Heel erg mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Heel mooi geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...