Mijn lieve volgers

donderdag 21 mei 2015

Kerstkaart: Henry is er klaar voor

Was ik het toch bijna vergeten. Ik heb Henry al een paar dagen klaar staan om hem op donderdag aan je voor te stellen en dan vergeet ik gewoon dat het vandaag donderdag is.
Deze week heb ik dus een kerstkaart voor de 52 Weeks To Christmas blog, wat al enige tijd terug is zag ik net. Maar Dat komt allemaal goed de aankomende tijd (hoop ik).
Ik ben met Henry de muis aan de gang gegaan en ik ben zeer tevreden met het eind resultaat.


Ik ga weer verder met mijn Harry Potter marathon waar ik vandaag opeens zin in had aangezien ik toch alleen thuis ben. De katten klagen niet, zo lang ik maar stil zit hahaha. Fijne avond en tot de volgende kaart.


GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes
Derwent potloden
Tulip Matte 3D paint


7 opmerkingen:

  1. Hallo Jacquelien,

    Supermooi kerstkaartje. Leuk de geƫmboste achtergrond.Lief plaatje.Veel plezier met Harry Potter:).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje met Henry de Muis. Leuk gedaan zo, Jacquelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Crea Jackie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De muis ziet er ook gelukkig uit! Lekker In the picture op je mooie kaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige en mooie kerstkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Super stempel ook!
    Groetjes, Janine DT-52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...