Mijn lieve volgers

zondag 10 mei 2015

Fijne moederdag

Het is er weer, de dag dat de moeders in Nederland verwend worden door hun kinderen. De moeders met kleine kinderen worden zelfs nog dubbel verwend met een eigen gemaakt knutselwerkje. Ik doe het op mijn manier met een zelf gemaakt kaartje.
Ik heb er voor gekozen om twee dezelfde kaarten te maken. De kaarten hebben de frisse kleuren van groen en geel en een Magnolia meisje met een bosje tulpen zodat het helemaal bij de tijd van het jaar past. Ik heb het wat opgefleurd met hotfix steentjes en bloemetjes en een leuk vlindertje. De tekst heb ik gewoon met word gemaakt en uitgeprint.



Ik ga een gebakje halen, tot de volgende kaart.


Gebruikt materiaal:

Derwent potloden
Magnolia stempel
Hotfix steentjes



1 opmerking:

  1. wat een prachtige frisse en vrolijke kaarten. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...