Mijn lieve volgers

vrijdag 6 maart 2015

Borduur Challenge Clubs: Februari

Ja ik weet het, het was opeens heel stil hierzo. Ik had een nieuw pokemon spel en had eigenlijk gedacht dat ik dan overdag wel aan mijn kaarten kon werken en dan 's avonds mijn spel zou spelen, maar uiteindelijk werd dat heel veel werken en spel spelen. Door die harde wind van de afgelopen weken werd het werken even iets te zwaar en kreeg ik weer last van mijn voet. Dus na het werk gingen mijn voetjes omhoog en kwam het spel tevoorschijn.
Ook heb ik een kaart die nog verstuurd moet worden, dus die kon ik nog niet laten zien.
Maar ik heb er nu wel één voor je. Deze heb ik in Februari op Clubs gezet, maar ik heb nog geen tijd gehad om het ook hier neer te zetten. Dus bij deze komt hier de kaart.


Ik heb ook meteen een mededeling voor de aankomende maanden. Ik heb niet zo veel verjaardagen op de kalender staan, dus het kan weer voor komen dat je niet zo veel van me hoort. Geen rede voor ongerustheid, de tweede helft van dit jaar maak ik dat dubbel en dwars weer goed. Ik ga weer stoppen met typen, want één van mijn katten vind dat ze aandacht te kort komt vandaag en heeft zich opgekruld tussen mijn armen. Maar blijkbaar bewegen die teveel, want ze heeft nu een poot op mijn arm gelegd en is bezig haar nagels in mijn arm te boren. Fijne dag en tot de volgende kaart.


2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met mooie steekjespatroon, ook de toekan staat prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart,Jacquelien. Mooi vogelplaatje.
    en een PC spel spelen is ook heel leuk :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...