Mijn lieve volgers

donderdag 12 maart 2015

Anniversary: Trouwdag #1

De kaart is verstuurd, dus ik kan hem hier laten zien. Er stond een trouwdag op de kalender, dus even een schattig plaatje van een lief stelletje gezocht om op een kaart te verwerken. Daar nog even wat mooi papier bij gezocht en een leuk kaart patroon en de kaart was klaar. Ook nog even een klavertje 4 voor geluk en een leuk strikje. Natuurlijk konden de hotfix steentjes ook niet ontbreken.





Ik ben momenteel een beetje inspiratieloos, dus ik ben mijn hobbykamer op aan het ruimen. Meestal helpt dat wel, want dan zie ik opeens weer dingen die ik al heel lang niet gebruikt heb. Daar komt ook nog bij dat ik een nieuw ladekastje naast mijn bureau heb staan en die ben ik nu ook aan het inrichten.
De aankomende twee maanden ben ik al klaar met de verjaardagskaarten, dus wie weet moet ik maar weer even de kerstboom tevoorschijn halen. Ik wens je een fijne dag en tot de volgende kaart.


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! 100% Cute!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Super mooi gemaakt! jammer dat je even inspiratieloos bent.Succes met opruimen, hopelijk komt de inspiratie dan terug! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jackie,

    Wat een lieverdje met dat plaatje. Mooi afgewerkt . En een superleuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zeg, daar zullen ze vast wel vrolijk van geworden zijn

    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...