Mijn lieve volgers

maandag 2 februari 2015

Opdracht: Verhuiskaart

Is het je al opgevallen? Mijn blog heeft een nieuw jasje! Normaal gesproken haalde ik mijn lay out bij Sieta, maar die maakt geen nieuwe meer. Dus ik had het ook al heel lang niet meer veranderd. Tot dat ik de website van Shabby Blogs tegen kwam. Daar vond ik al dit leuks en heb de hele blog weer even aangepast. Mocht iets nou niet goed zichtbaar meer zijn geef dan even een seintje.
Ook heb ik de Challenge blogs gesorteerd op de maandelijkse en de wekelijkse challenges. Leek me wat handiger. Maar goed, je komt hier natuurlijk niet alleen maar om mijn blog te bewonderen. Je komt hier natuurlijk voor een kaart. Nou, die heb ik voor je.

Bij de geboortekaartjes aanvraag had ik ook de vraag naar een verhuiskaart. Nou ben ik daar nog steeds niet zo gedreven in, dus ik heb weer aardig moeten zoeken naar wat ik wou maken. Nou ja, kijk zelf maar.


Ik was helemaal vergeten te melden dat ik deze kaart niet alleen heb gemaakt, ik had wat harige hulp. Dank je Carla dat je me er aan herinnerde. 

                                      


Ik heb ook de vernieuwde hobbyjournaal gehaald. Ok, toen ik hem kocht wist ik niet dat hij vernieuwd was. Daar kwam ik pas achter toen ik hem bij mijn andere kranten in het bakje wou leggen. het precies groot genoege bakje waar al mijn andere kranten netjes in liggen. Nu dus niet meer, nu kan ik weer op zoek naar een groter bakje! Zou het een soort van bezigheids therapie zijn om elke keer weer dingen te veranderen?


Het nieuwe hekje van Amy Design er ook maar bij gehaald. Ik moet bekennen dat ik haar mallen eigenlijk best wel leuk begin te vinden.



Ik wil ook wat nieuws gaan proberen. Ik kwam het al op een aantal andere blogs tegen en ik vond het wel behulpzaam. Nou weet je natuurlijk ook dat ik al mijn werk materiaal op een aparte pagina heb staan en dat ik sinds kort ook de benaming van alles er bij probeer te vermelden. Dus mijn idee was om alle gebruikte mallen op een foto te zetten, maar ik ga er geen namen bij melden. Die kan je (mits ik ze nog wist) op de werkmateriaal pagina vinden. Dus de mallen die ik dit keer gebruikt heb zijn:


En als afsluiter, een nieuwe groetjes van mij. Ik hoop dat je je vermaakt hebt en tot de volgende kaart.


5 opmerkingen:

  1. Knap dat je zo goed overweg kunt met je blog veranderen en oppimpen,ik ben al blij dat ik berichtjes kan plaatsen haha
    Je kaartje ziet er super uit,goed geslaagd!
    De maat van het nieuwe krantje vind ik ook niet echt handig en zie er de meerwaarde niet van in...
    Fijne dag,lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Mooi achtergrondje met de pioenrozen. Superleuke kaart.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Je blog is ook erg mooi... balen van het hobbyjournaal...ik heb hem nog niet kunnen bemachtigen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie verhuiskaart, maar je verklapt er niet bij dat je die niet helemaal alleen hebt gemaakt.
    Haha, ik zag het wel op Facebook, dat poes een handje (pootje) kwam helpen.
    Je nieuwe bloglayout ziet er fleurig uit, heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jaqeuline, rachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...