Mijn lieve volgers

donderdag 5 februari 2015

Kerstkaart: Beary Christmas

I had a dream. Ja echt serieus. Ik heb serieus over deze kaart gedroomd. Ik droomde dat ik deze kaart aan het maken was, maar in het echte leven was ik toen helemaal niet bezig met een kaart. Na het maken van deze kaart heb ik ook even een kaarten pauze gehouden, want dat is nou toch niet echt iets waar ik over wil dromen. Ik had gewoon even te veel aan mijn hoofd op dat moment denk ik, nog steeds trouwens. Af en toe lijkt het wel zo'n heksenketel en borrelt alles op griezelige wijze over. Maar ik ben wel blij met het resultaat van deze kaart. Hij is wat laat vandaag, maar hij hoort nog steeds bij de 52 weeks to Christmas. Hij doet alleen niet mee met de challenge, want het beertje eet niet.  Ik zal je niet langer in spanning houden, hier is de kaart.






Is hij niet super schattig? Ook heb ik eindelijk mijn eigen winter mal binnen. Ja ik bedenk altijd te laat dat een mal toch eigenlijk wel erg leuk is en dat ik hem wil hebben, dan moet ik er weer iets meer moeite voor doen omdat hij dan al uitverkocht is. Ook meteen maar de baby mee genomen.




Dat was het weer voor vandaag. Hopelijk heb ik de verwachting waar gemaakt en zie ik je bij de volgende kaart.


5 opmerkingen:

  1. Ik snap niet precies wat he bedoeld met het dromen maar ik vind he kaart prachtig! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gedroomd dat ik deze kaart aan het maken was terwijl ik op dat moment helemaal nog niet aan een nieuwe kaart begonnen was.

      Verwijderen
  2. oei...dromen over het maken van een kaart! Er zijn ergere dromen, maar als je te veel aan je hoofd hebt en je gaat over zulke dingen dromen dan krijg je er vaak een druk bij dat je aan de slag MOET en dat is niet prettig! Je kaart is wel super leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Jaqueline, de stempel leuk ingekleurd en op een prachtige mal geplakt. Leuk model ook. Veel knutselplezier met je nieuwe malletjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart, Jackie. Leuk model. En een lief berenplaatje. De winter tekst past er mooi bij met al die "sneeuwbolletjes" op de achtergrond. .

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...