Mijn lieve volgers

woensdag 14 januari 2015

Vraagje.

Heeft iemand anders ook problemen met het achterlaten van berichtjes op een blog? Ik heb er nu meerdere waar mijn berichten gewoon niet verschijnen zonder dat er eerst toestemming gegeven moet worden of waar ik een foutmelding krijg. Ik heb mijn geschiedenis en cookies en dat soort dingen nou al een paar keer gewist en nog werkt het niet. Wie kan mij helpen, want nou lijkt het net alsof ik geen interesse toon in andere blogs.

Wat een toestand dit zeg. De enige browser die het niet toe staat dat ik reacties achter laat is de google chrome op mijn pc. Op de tablet kan het, maar draait blogger gewoon niet lekker. Die gebruik ik dus amper. Op internet Explorer werkt het ook, maar krijg ik wel bij elke nieuwe pagina een foutmelding.

Ik had hier dus al een tijdje last van, maar toen had ik zo iets van dat zoek ik later wel it. Ja tot dat ik dus iemand een zeer persoonlijk bericht zag plaatsen waar ik per se op wou reageren. Ik zit daar dus al de halve dag mee in mijn hoofd en merk nu ook dat het me echt dwars zat dat ik niet kon reageren, want ik zat de reactie met tranen in mijn ogen te schrijven net. Nou ja, het is eindelijk gelukt. Nu maar weer eens kijken waarom het dus niet wil op chrome.

6 opmerkingen:

  1. Wat vervelend! Ik heb er nog niets van gemerkt... Hoop dat het van korte duur is en het snel oplost. Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moeten mensen het eerst goedkeuren en word het dus later geplaatst....bij mij niet,ik weet niet of je bij mijn iets geplaatst hebt?
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een drama dit. Op mijn tablet kan ik wel berichten plaatsen. Dit heeft niets meer met goedkeuring van plaatsen te maken. Op mijn pc wordt mijn Google account niet herkend voor berichten. Ik heb alles al gewist en alle apparaten ontkoppeld, maar niks helpt. En blogger op een tablet is een drama, maar ik zal het er maar mee moeten doen tot het opgelost is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok, volgens mij heb ik nog een soort van manier gevonden. Wie had gedacht dat de goede oude Internet Explorer het zou winnen van Google Chrome?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jackie,

    Fijn dat het een soort is opgelost. Maak je voor de rest maar niet druk, hoor. Er is niemand die denkt dat je geen interesse hebt in een andere blogs, tenminste ik niet.

    We hebben allemaal weleens PC problemen of iets anders waardoor we minder kunnen reageren dan normaal.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...