Mijn lieve volgers

zondag 18 januari 2015

Verjaardagskaart: Verstopt beertje in Shadowbox kaart

De eerste verjaardag 2015 is ook weer geweest en dus ook de eerste verjaardagskaart. Ik zit nog steeds in de face dat ik het liefst een apart kaart patroon gebruik en voor deze heb ik gekozen voor de Shadowbox. De borduurcirkel is eigenlijk uit een kerstboekje, maar ik vond hem ook wel leuk voor een verjaardagskaart. Wat scrappapier dat uit een pakket komt wat ik vorig jaar bij de Kruitvat gekocht heb en een verstopte beertjes stempel. Hopelijk vind je de eerste verjaardagskaart van dit jaar leuk.



Borduurpatroon: Hobbydols 88, pagina 10


3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem ontzettend mooi!
    Zal de jarige blij mee geweest zijn!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Mooi model! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacquelien,

    Wat een leuke kaart met dat beertje wat in het midden gluurt. Heel mooi geborduurd weer. Degene die de kaart krijgt zal er vast blij mee zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...