Mijn lieve volgers

vrijdag 30 januari 2015

Opdracht: Vervolg geboortekaartje

Kom laat ik eens meedoen met het gespreksonderwerp van de dag, namelijk sneeuw. Ik heb het amper gezien en het kleine beetje wat we hadden is ook alweer bijna weg. Ik heb er dus niet zo veel last of plezier van gehad. Wel kreeg ik inspiratie voor een kerstkaart wat ik afgelopen week niet had. Dus volgende week Donderdag heb ik weer een kerstkaart voor je. Maar nu eerst.............


Wat een schok he, zo'n verwoest kaartje te zien. Ik was toch niet zo tevreden over de groene geboortekaart. Dus ik heb hem een soort van gerecycled.


Tot de volgende kaart.


3 opmerkingen:

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...