Mijn lieve volgers

donderdag 15 januari 2015

Kerstkaart: Hello snowman

Vanmorgen mijn bed uit gewaaid, dus ik ben er lekker vroeg bij. En ik was zo aan het genieten dat die wind eindelijk weer wat minder was en ik niet achter de post aan hoefde te rennen. Maar goed, het is Nederland, daar is het weer nooit zoals we willen.

Ik heb vandaag de eerste kerstkaart van 2015 voor je. Laatst was ik op het blog van Carla en die deed mee aan de wekelijkse uitdaging van 52 weeks to christmas. Het is niet echt een challenge blog, maar eerder een stimulanse om er voor te zorgen dat je iig 1 kerstkaart in de week maakt en dus niet weer alles op het laatste moment moet maken. Nou hoef ik er geen 52 en de eerste 2 weken heb ik al gemist, maar ik ga mijn best doen om regelmatig mee te doen. 
Nou dat we het toch over kerst hebben, heb je al gezien dat ik weer een aftel banner heb voor de kerst? De vorige banners werkte niet meer en dat vind ik zo jammer. Ik vond het echt hele leuke aftellers. Maar ik heb er weer 1 gevonden en de kerst is toch het belangrijkste.

Dus nu de kaart zelf. Ik heb in totaal 5 challenges waar ik aan mee wil doen en die zal ik even hieronder opsommen. Even kijken, wat heb ik er op verwerkt. Wat scrappapier wat ik nog had liggen, plakparels die ik van Sinterklaas gekregen heb, kerstroosjes en wat geponste takjes, bedeltje van EBbies, een strikje van lint en een knipvel van Yvonne Creations.
Kortom er is dus genoeg op te zien.


Challenge:

Cheerful Sketches challenge: Challenge 20: Een sketch
Creaine Challenges: Challenge 44: Een bingo. Ik heb gekozen voor Parel-Licht Blauw-Bedel
Christmas Cards All Year Round: January challenge: Anything Goes
Crea Miep Design Team: Challenge: Winter
De Egel: Challenge #1: Alles mag

Dat was het rijtje. Voorzichtig vandaag en waai niet weg. Tot de volgende kaart.


25 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Nou hier waaien we geloof ik ook al de hele week weg .
    Een lief kerstkaartje heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacquelien,

    Leuk dat ik je geïnspireerd heb om mee te doen met 52 weeks to Christmas.
    Je hebt er al meteen een hele leuke kaart voor gemaakt, prachtig !
    Wat vervelend zeg dat je geen zichtbare reacties kon geven, wat was er aan de hand? Gelukkig is het probleem opgelost.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Google Chrome herkent mijn account niet voor het geven van reacties. Dus als ik nu wil reageren op iets moet ik naar Internet Explorer.

      Verwijderen
  3. Wat een lieve kaart, Jacquelien. Leuk detail dat bedeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaart Jackie, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kerstkaartje Jackie, gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches...

    groetjes Bea(DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ligt maar weer klaar! mooi hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kerstkaartje heb je gemaakt, bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Ik heb je in de leeslijst gezet. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi winterkaartje. Succes met de challenge bij Creaine........en ook bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Heel leuk die aftel counter, zo vergeet je het echt niet, en dan
    nog iedere week een kerst kaart, dan zit je aan het einde van
    het jaar goed, dit is een hele mooie kaart hoor ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En die is ook weer klaar Jackie...
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief kaartje.

    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge en cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje, leuk zo met de zachte kleuren. Bedankt voor het meespelen bij het Cheerful Sketches Challenge blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart beeldschoon.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creamiep.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk geworden!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart en tof dat je de 52 weken hebt volgemaakt

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. That is so cute. I love the images and the foliage with flowers. Lovely card. Thank you for joining us at Christmas Cards all Year Round.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jackie...wat een mooie uitwerking van onze schets...dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ene lief kaartje is dit zeg. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij CreaMiep.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je deelname.
    Inmiddels is de uitslag bekend gemaakt bij CreaMiep.
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...