Mijn lieve volgers

donderdag 22 januari 2015

Kerstkaart + Challenge: Snow fun

We zitten alweer in week 4 van dit jaar en ook deze week heb ik weer een kerstkaart voor 52 weeks to christmas. Tevens wil ik deze mee laten doen met de borduur challenges op twee verschillende blogs. Ze wilde alle twee een winters kaartje, dus dat kwam even goed uit. Hier is mijn kerstkaart voor deze week.


Borduurpatroon: Hobbydols boekje 103, blz 4
3D plaatje van Yvonne Creations
Hotfix steentjes

Challenge blogs waar ik aan mee wil doen:

Borduurkaartenblog: Een winters kaartje


9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden,Jackie. Mooi borduurwerk en mooie stans.Superleuk plaatje.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Geborduurd zie ik niet zo heel veel.
    Fijn dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas!
    Groetjes, Janine DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart.
    Mooi lief plaatje en o zo mooi geborduurd.
    Knap gedaan Jackie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo jackie
    Wat een prachtige kaart heb je geborduurd, mooi patroon en lekker winters.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje jackie!
    Ik doe sinds vandaag ook mee met het 52 weken kerstkaart blogje,leuk.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jackie,
    Echt een mooi winterkaartje! Bedankt voor het meedoen bij Ons Borduurkaartenblog!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jackie, wat een prachtige kaart! Heel mooi geborduurd en leuk afgewerkt. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige geborduurde winterse kaart.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaartenblog en EHI.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...