Mijn lieve volgers

zondag 11 januari 2015

Challenge: Butterfly kaart

Ik ben van plan om wat meer met een challenge mee te gaan doen. Het geeft toch weer inspiratie op momenten dat die wat in zou kunnen zakken. Vooral na een marathon kerstkaarten maken zou dat kunnen gebeuren natuurlijk. Nou heb ik al even een kaarten rust gehad aangezien in even niet kon zitten. Een hond vond het leuk om zijn tanden in mijn achterwerk te zetten en dat zit daarna toch net even wat minder lekker. Dus mijn oud en nieuw heb ik in een soort van half liggend half zittend stand doorgebracht. Goede afsluiting van het jaar zullen we maar zeggen.
Gelukkig had ik alle kaarten al af op dat moment, dus die stress had ik gelukkig niet. Ook kon ik genoeg inspiratie op doen en op zoek naar leuke challenge blogs.



De kaart is wit, maar ik kreeg dat deel niet goed op de foto en dat de details ook goed zichtbaar zouden zijn. (Ik heb een nieuwe foto gemaakt, het is nu wat beter te zien volgens mij)

De kaart die ik nu gemaakt heb wil ik mee laten doen met twee challenges:
- De ene in van Crafty Catz en daar is het thema Polka Dots. Ik hoop dat mijn rondjes daar ook onder vallen.
- De tweede challenge is van Winter Wonderland en daar is het thema Things With Wings. Een kerstkaart was bij deze challenge niet verplicht en ik heb dan ook een verjaardagskaart gemaakt.

Hopelijk vind je hem leuk en als je om mijn honden verhaal hebt gelachen, ik neem het je niet kwalijk. Het is een al oud verhaal, postbezorgers en honden gaan gewoon niet samen.

Tot de volgende keer.


6 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk dat je gebeten bent zeg! Niet echt om te lachen hoor!
    Je kaartje is heel mooi.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt niet om te lachen!! brrr.
    Je hebt wel weer een prachtige kaart gemaakt! Super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje.
    Het staat chic met al dat wit.
    Beterschap met je beet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie,stijlvolle kaart, Jackie. Juist daarom ben ik bang van honden. Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. a delicate and pretty card, thank you for joining our challenge at Crafty Catz and hope to see you again
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful! I love those gorgeous butterflies. Thanks for sharing your creation with us at Winter Wonderland!
    Rebecca.
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...