Mijn lieve volgers

zondag 28 december 2014

Verjaardagskaart: Laatste kaarten van 2014

Ja ja, zit 2014 er alweer bijna op, nog drie dagen te gaan. Begint er alweer bijna een nieuw kaartenjaar. Even geen kerstkaarten stress en weer vol aan de bak voor de verjaardagen.

2014 is almost over, 3 more days to go. With that a new card year starts. No Christmas card stress for a little wile and a fresh start for the birthday cards.

De laatste twee verjaardagen van het jaar zijn ook alweer geweest. Ik heb er voor gekozen om dezelfde patronen te gebruiken, maar de rest in een andere kleur. Ik weet er eigenlijk niet veel meer over te zeggen. Weer aan het spelen geweest met mijn nieuwste mallen en met mijn hotfix.

The last 2 birthdays of this year have past. I have disided to use 1 card patern for the last two cards, but jused diverend coolers. I don't know what more to tell about the cards. I just some new cutting dies and my hotfix stones.








Ik wens je een fijn uiteinde en denk om die kostbare vingers als je wel vuurwerk af gaat steken. Ik kijk er liever naar, mijn vingers zijn me heilig :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...