Mijn lieve volgers

maandag 1 december 2014

Verjaardagskaart: Henry Mouse met cake

Eindelijk zette de griep eens door. Het hele weekend bezig geweest met een sukkelige verkoudheid tot gister. Toen werd ik in één keer gevloerd en lag ik met koorts op de bank. Vandaag alleen last van taai slijm en een kriebelhoest als ik praat, dus we gaan weer de betere kant op. Dat is maar goed ook, want ik moet nog twee kerstkaarten maken :D

Toch weer even een andere kaart dan een kerstkaart. Ja die moeten ook nog steeds gemaakt worden tussendoor. Maar je krijgt er nog genoeg te zien van me.

Ik was mijn rest papier aan het opruimen en sorteren en toen kwam ik op het idee voor deze kaart.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Mooie kleuren. beterschap verder! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Ik hoop dat je je snel beter voelt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...