Mijn lieve volgers

donderdag 25 december 2014

Verjaardagskaart: Easelkaart vogel(vriendelijke)verschrikker

Dat ik heb getwijfeld om deze mal te halen, dat lijkt nu best wel stom. Ik vind hem geweldig. En dan vooral om hem te gebruiken als easelkaart. Ik heb de kerstkaart nog even na gemaakt, maar nu als verjaardagskaart voor mijn vader. Hij heeft een moestuin waar hij super trots op is, dus leek me deze vriendelijke wel zo geschikt. Weer wat hotfix steentjes en mijn leuke vlindertjes, bloemetjes er bij en een label om de kaart te laten staan. Knipvel is van Yvonne Creations.

That i had my doubts about this die is looking crazy now. I love it. Especcialy ass a easelscard. I used the lay out of a christmas card i made earlier for the birthdaycard for my dad. 




Op de achterkant heb ik een soort van vakje gemaakt zodat ik daar mooi een boekenbon in kon steken.

At the back i made something to put a booktoken in.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...