Mijn lieve volgers

donderdag 11 december 2014

Kerstkaart #18: Past niet in een envelop

Wat gaat het nu hard he? Nou, ik ben klaar hoor. Alle kaarten zijn klaar en zitten ook al in hun envelop. Nou ja, allemaal.....

Ik kwam de kadootjeskaart van Noor! Design tegen op het internet en hij leek me wel leuk om te maken. Ik zag alleen geen mogelijk om dit in een envelop te krijgen, dus ik heb hem maar gewoon zo gegeven aan de ontvanger.

Ik heb de maten ook wat aangepast, want ja als hij toch niet in een envelop gaat dan maakt dat ook niet meer uit en nu is hij zeer aanwezig.





Weer een House Moude muisje gebruikt en het bedeltje heb ik vorig jaar besteld bij EBbies.



1 opmerking:

  1. Wat mooi!!! ach...en het is toch extra leuk om zo'n mooie kaart persoonlijk te ontvangen ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...