Mijn lieve volgers

vrijdag 5 december 2014

Kerstkaart #15: Step block card

Bah wat een grijze dagen hebben we momenteel zeg, mijn kaarten willen niet mooi op de foto daardoor. Maar goed, we doen het er maar mee.
Ik heb vandaag een Step Block Card voor je. Ik zag de kaart al een paar keer voorbij komen op internet en ik was wel heel benieuwd hoe dat er in het echt uit zag. Dus heb ik het patroon opgezocht en ik heb een goeie uitleg gevonden bij Crea Astrid. Het is op zich wel leuk om te maken, maar als ik hem nog een keer ga maken pas ik denk ik wel even wat aan. Nu moet je een strookje apart houden om je kaart vast te plakken aan het eind, maar je kan hem er toch ook aan laten?
Ik zal je niet langer in spanning laten, hier is mijn blokkendoosje hahaha.




Ow ja, het is vandaag Sinterklaas. Ik heb mezelf gister al getrakteerd op een nieuwe mal.



Hoef ik niet elke keer bij mijn collega te bietsen al weet ik dat ze het maar al te graag doet hoor. Wij vieren zondag Sinterklaas en ik hoop dat zwarte piet zich aan mijn verlanglijstje gehouden heeft. Dan mag ik me verheugen op nog meer nieuwe mallen :D

Fijne Sinterklaas. Mocht je het niet vieren, dan een fijn weekend gewenst, het schijnt dat de zon zich morgen even laat zien.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!
    Fijn weekend en sinterklaas! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je van de Step Block Card gemaakt.
    Fijne Sinterklaas en weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...