Mijn lieve volgers

woensdag 3 december 2014

Kerstkaart #14: Easelkaart

Mijn collega had wat stansjes uitgedraaid voor me waaronder ook onderdelen voor een Easelkaart. Van de week was ik bij haar en heb ik wat onderdelen uitgedraaid met een andere kleur en ik heb de super leuke Magnolia met het hondje in het mandje gekregen. Zij stempelt niet zo veel, ze gebruikt meer digi's. Dus vroeg ze van mij één stempeltje er van nadat ik hem gemound had en ik mocht het stempeltje hebben. Ik weet nog dat hij toen bij het Magnolia tijdschrift zat en ik was toen net te laat.
Dus nou heb ik haar stansjes en haar stempel gebruikt om een kerstkaart voor haar te maken. Ik vind hem super goed gelukt, zelfs de hotfix steentjes zijn allemaal goed er op gegaan. Dat is ook wel eens anders gegaan.


Weer een bedeltje gebruikt van EBbies, ingekleurd met mijn Derwent potloden en dus wat hotfix steentjes.

Nu ga ik weer even uitrusten, want ik had een slechte nacht. Gister was mijn stem helemaal weg en vanaf gister avond liep ik alleen maar te hoesten. Straks nog even een klein beetje werken en dan wachten op mijn nieuwe telefoon. Ik ga maar niet te veel naar buiten, blijkbaar helpt dat toch niet zo heel goed.

Fijne dag verder en tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een hele mooie kaart! Beterschap, doe rustigaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt! Beterschap en doe rustig aan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    Wat een mooie winterse kaart is het zo .
    erg leuk zo,n easelkaart .
    Beterschap
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...