Mijn lieve volgers

donderdag 6 november 2014

Verjaardagskaart: Paper pad

En toen was het alweer voorbij voor me. De spanningen van de afgelopen dagen waren zowat niet te houden, maar het was niet voor niets. Eindelijk was het gister dan zo ver dat ik naar de KreaDoe ging. Ik heb mijn verlanglijstje aardig leeg weten te maken en mijn rugtas was aardig gevuld. Ik moet alleen wel eerlijk bekennen dat het tegen viel in vergelijking met twee jaar terug. De kramen stonden stamp en stamp vol en ik zag niet echt veel merk gerichten kramen. Maar goed, ik ben weer aardig tevreden met mijn aankopen en ik had een gezellige dag met mijn tante en een vriendin.
Natuuuuuurlijk heb ik foto's gemaakt van mijn aankopen. Hier zijn ze.




Ik ben vooral super blij met mijn grote stapel wit karton, want dat is altijd een drama. Ik moet eerst voelen en goed kijken voor ik zeker weet dat het goed papier is en dat kun nu dus mooi.


Ook had ik een cadeautje gehaald voor mijn vriend. Helaas mist het bouwpakket twee kleine dingetjes, dus daar moet ik nog even achteraan. Zodra de auto echt helemaal in elkaar staat zal ik even een foto plaatsen.

Heb ik dan ook nog een kaart voor je? Ja die heb ik. Ik heb een paper i-pad gemaakt hahaha. Mijn schoonvader heeft een tablet en is er helemaal weg van. Dus vandaar dat ik een paper pad gemaakt heb. Maar wat een gedoe om die kleine vierkantjes uit te knippen, die ga ik zeker niet nog een keer maken.


Zo, dat was het weer voor vandaag. Mocht je nog naar de KreaDoe gaan, heel veel plezier. Fijne dag verder.


2 opmerkingen:

  1. Je kaart is super Jackie, wat een leuke spulletjes heb je gekocht, kan je weer lekker verder met je hobby.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...