Mijn lieve volgers

zaterdag 15 november 2014

Verjaardagskaart: Hert in de herfst en een Sinterklaas beklaag

Ik liet in mijn paper-pad bericht toch dat leuke houten autootje zien die ik op de KreaDoe gehaald heb voor mijn vriend? Hij bleek niet compleet te zijn. Hij miste een koplamp. Dus ik heb een mail gestuurd naar Your memories gifts en wat denk je? Krijgen we een hele nieuwe auto opgestuurd :D Alleen een beetje jammer dat vriendlief toen met een vinger in het verband zat, dus de tweede auto heb ik maar in elkaar gezet. Wat is dat leuk zeg. En zo is hij geworden :D




Nogmaals reuze bedankt voor deze zeer goede service van Your Memories gifts, ik heb al een leuk huis op het oog voor de volgende uitdaging.

Vanmorgen ging de deurbel. Ik had er al de hele week naar uit gekeken en daar was dan eindelijk de pakketdienst. Ik kon 1 ding niet vinden op de beurs waar ik echt ontzettend van baalde. De rest van de dingen die ik niet kon vinden komen later wel, die hadden geen haast. Maar dit zat me gewoon echt dwars. Dus ik op jacht op internet en eindelijk had ik het gevonden. Komt de pakketbezorger met een mega doosje bij mijn deur aan (22cm x 15cm). Oke, mega in vergelijking met wat er in zat. Met een kleine vreugdesprong naam ik het doosje aan en rende naar mijn hobbykamer. Snel maakte ik het doosje open en daaaaaaaar...........was dan eindelijk mijn takjes pons.


Ik ben er zoooooo blij mee :D

Wow dit wordt weer een lang bericht, hou je het nog even vol met me?

En dan heb ik ook nog.......tatadatadaaaaa........een kaart.

Ja mijn huidige gedachtengang bewaar ik wel even voor na de kaart. Dus ik moest weer een mannenkaart maken. Mijn oom houd van wandelen, dus ik dacht automatisch aan een natuurkaart. En ik wou heel graag mijn dennenappels en boomschors gebruiken, dus is het een herfstkaart geworden. Een hertje uitgeknipt van LeSuh en een apart model in elkaar gevouwen en klaar was de kaart.


Lisey vond hem ook leuk.


Ik was vandaag aan het werk, dus ik heb zelf niet naar de binnenkomst van onze Sint kunnen kijken. Helaas zag ik wel op mijn facebook berichten voorbij komen van 60 arrestaties en treurige gezichtjes van kinderen die de opschudding gezien hebben. HOE halen mensen (ik moet ze toch maar even zo noemen, al heb ik er andere woorden voor) het in hun hoofd om een feest te willen veranderen wat al jaaaaren voor kinderen is en ook super verwarrend is voor die kleintjes als het opeens veranderd? En als dat nog niet genoeg is verzieken een paar halve garen ook nog eens de intocht! Ik vindt het echt gewoon ziek. Ik heb me nog nooit meer vreemdeling gevoeld in mijn eigen land als nu. En dan kunnen ze wel komen met dat donkere mensen gediscrimineerd worden, maar dat gebeurd dagelijks. Sorry, maar dat is nou eenmaal een feit. Dat gebeurd niet alleen met Sinterklaas, maar altijd. Ik ben zelf totaal niet discriminerend en van mij is iedereen welkom in ons land, maar het moet wel ONS land blijven. Zelfs onze negerzoenen hebben er aan moeten geloven en dan nu opeens ook de pieten? Nederland, doe toch eens normaal!!

Zo, dat is er uit. Ik ga weer verder met mijn kadootjeskaart die ik even wat aangepast heb. Gaat toch nooit in een envelop passen, dus kan ik maar beter zorgen dat het een pronkstuk word. Ik wens je een fijne dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...