Mijn lieve volgers

dinsdag 11 november 2014

Verjaardagskaart: Ansichtkaart

Jeetje wat is het koud he? Ik heb vanmorgen zelfs al een muts opgehad. Maar de rest van de natuur is wel heel mooi. Lekker door de dooie blaadjes lopen en de vogels die druk bezig zijn met......ik heb geen flauw idee.Maar ik merk wel dat de winter al voor de deur staat. Benieuwd wat we gaan krijgen.
Het is wel weer het seizoen om lekker bij een verwarming te kruipen en lekker te hobbyen.

Voor dat ik naar de KreaDoe ging moest ik nog een kaart maken. Ik had het idee in mijn hoofd om een soort ouwe ansichtkaart te maken, want degene voor wie de kaart is houd van die oude stijl. Volgens mij is het wel geslaagd. Ook niet te druk gemaakt, want dat had je volgens mij toen nog niet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...