Mijn lieve volgers

maandag 3 november 2014

Verjaardag: Olifantenfamilie

Ik was zo gehecht aan mijn countdown banners en nou doen ze het niet meer. Nog niets kunnen vinden wat ik leuk vind als vervanging, dus moet ik denk ik maar iets anders verzinnen.

Dan maar even gewoon uitrekenen, nog 52 dagen till Christmas :) Woensdag is dan eindelijk de KreaDoe dag daar en dan ga ik nieuwe inspiratie opdoen. Ik moet nog 12 kerstkaarten en daar heb ik dus ook expres mee gewacht om te maken. Ik heb verschillende kerstdingen op mijn verlanglijstje staan en die wil ik dan natuurlijk ook dit jaar gebruiken. Twee jaar terug had ik ze allemaal al af en toen heb ik er toch weer een paar opnieuw gemaakt, dubbel werk dus.

Lisey heeft bedacht dat ze aandacht wil. Ik heb wel eens ergens gehoord dat katten er niet van houden als je ze als een soort van baby vast houd. Nou, ze ligt momenteel als een baby op mijn arm. Best vermoeiend typen dus weer met 1 hand.

Dan nu de kaart die ik wil laten zien. Mijn zusje wou een olifant op haar kaart. Ik heb dus een hele schattige olifantenfamilie van internet afgeplukt en op een kaart geplakt. Eigenlijk twee keer, want Misery moest niezen en vergat een poot voor haar neus te houden terwijl ze voor mijn kaart stond. Maar goed, hier is de kaart.


Heerlijk knutselweer is het vandaag. Veel plezier voor de mensen die er aan toe komen en anders evengoed een fijne dag gewenst.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Prachtige kaart is het weer .
    Veel plezier woensdag
    als het goed is ga ik dan ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...