Mijn lieve volgers

zaterdag 22 november 2014

Kerstkaart #12: Joy

Ik zat even te kijken wanneer ik voor het laatst een kerstkaart geplaatst had en ik schrok wel een beetje. 20 Juli was de laatste plaatsing en dus ook de laatste kerstkaart die ik gemaakt heb. Vandaar dat ik er nu nog aardig wat moet maken. Inmiddels moet ik er nog 10 van de 27, dus het valt op zich wel mee.

Ik zat gister eens mijn oude foto's te bekijken van mijn kaarten en ik ben toch zo blij dat ik er toch wel een stijgende lijn in zie qua kwaliteit. Tuurlijk had ik in het begin niet zo veel spullen als nu, maar toch.

Ik had overdag niet zo veel tijd om aan mijn kaarten te werken of het was overdag bijna net zo donker als 's avonds, dus deze kaart is met iets minder precisie op de foto genomen. Maar hij staat er op zich nog wel goed op. Over de rest van de genomen foto's ben ik niet zo te spreken, dus die gaan binnenkort even opnieuw poseren.

Ik ga er niet omheen draaien, dit drietal komt van Pinterest. Ik wou wat stempels uitproberen om te zien of ik ze na één keer gebruiken nog steeds leuk vind. De echte stempels zijn nou eenmaal niet gratis, dus ik wil wel waar voor mijn geld. Om heel eerlijk te zijn vond ik het wel leuk om deze een keer te gebruiken, maar ik denk niet dat ze vaker zullen verschijnen op mijn kaarten.


Momenteel ben ik even heerlijk aan het genieten van een kleine vakantie. Mijn fiets moest voor onderhoud naar de fietsenmaker en mijn schoenen waren zodanig versleten door het vele werken dat ze naar de schoenmaker moesten. Dus ik even een kleine vakantie genomen dat ik weer goed voor de dag kom voordat de kerstdrukte begint. Kan ik ook gelijk flink aan de slag met de rest van de kerstkaarten.

Ow ja, nog even een foto van de werk chaos die ik dus elke dag weer op moet ruimen omdat er anders weer iets in de waterbak beland van de katten. Laatst was ik het doosje met mijn hotfix steentjes vergeten. Gelukkig had Lisey het alleen maar van het bureau af gegooid en was het op mijn stoel gevallen.


Fijne avond en tot snel.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...