Mijn lieve volgers

zaterdag 18 oktober 2014

Verjaardagskaart: Lekker opvallend

Volgens mij heb ik in gedachte al zoveel kaarten gemaakt met dit plaatje, maar het is uiteindelijk iets zo totaal anders geworden dan ik dacht. Het is een kaart geworden voor een klein roodharig meisje en ik wilde dat hij goed op zou vallen. Volgens mij is dat wel gelukt.

In my mind i made so many cards with this picture, but in the end it has become something completely different. It's a card for a little red haired girl, and i wanted it to pop out. I think it succeeded.

I know that the last messages weren't translated, but i will try to translate it more often. I will only translate te text about the card for now, cause i find it a little hard to do. It will get better in the future i hope, my grammar is a little rusty.


Wat word je trouwens gestraft als je er te weinig postzegels op doet. Ik had nog maar 1 zegel en hij was 24 gram. Dus ik dacht ik gok het er op. Moest ik nog €1,92 bij gaan betalen. Mijn mond viel open van verbazing. In het vervolg denk ik wel twee keer na voor ik dat doe.

Ik heb vorige week ook nog leuk nieuws gehad. Ik heb een kaartje gewonnen voor de KreaDoe op facebook bij KreaTeja. Er werd gevraagd om een verlanglijstje neer te zetten en die van mij staat al maanden klaar op de pc. Inmiddels is hij zelfs nog langer dan het lijstje wat ik neer had gezet als reactie, maar hij was al lang genoeg dat ze er niet omheen konden hahaha. Dus dat is al een goed begin van een super leuke dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...