Mijn lieve volgers

woensdag 29 oktober 2014

Verjaardagskaart: Herfst achtig

Ik vind de knipvellen van Le Suh toch wel zo leuk. Vooral de wilde dieren vellen spreken me heel erg aan. Dit eekhorentje schreeuwde zowat naar me dat hij gebruikt wou worden en met het herfst achtige weer buiten is hij wel heel toepasselijk. Ik heb hem een natuurlijke omgeving gegeven. Met die donkere kleuren vond ik het wel een geschikte jongenskaart.



Ben je druk aan het werk, zie je dit opeens in je ooghoek. Ze wil alles in de gaten houden.




2 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuk herfstkaartje
    en wat een leuke foto van zo,n nieuwsgierig beestje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...