Mijn lieve volgers

zaterdag 25 oktober 2014

Verjaardagskaart: Gewaagd

Kom laten we het eens hebben over het meest besproken onderwerp: het weer. Heerlijk knutselweer, vreselijk werk weer. Volgens mij heb ik stiekem een opleiding tot spons gehad en hopelijk ben ik geslaagd. Ben de regen en de wind nu wel weer even zat. Daar in tegen heeft het me wel iig 1 dag binnenshuis gehouden en heb ik heerlijk aan mijn halloween kaart kunnen werken, hij is echt onwijs gaaf geworden. Helaas zal ik je nog even moeten wachten, want mijn zusje moet hem natuurlijk eerst zien.

Nu de kaart van vandaag.

Toen ik dit knipvel zag wist ik meteen dat ik daar een kaart mee moest maken. Om te zorgen dat het plaatje goed opvalt heb ik de kaart niet te druk gemaakt. Ook is het een mannenkaart en die maak ik eigenlijk nooit druk.

When i saw this decoupage i knew i had to make a card with it. To ensure that the picture stands out well, I have not made ​​the card too busy. Also it's a card for a male and i never make them busy.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...