Mijn lieve volgers

zondag 14 september 2014

Verjaardagskaart: Trapkaart met beertje

Wat een druk maar gezellig weekend had moeten worden werd een leeg weekend. Ik moest zaterdag in 't Zand werken en ik zou weggebracht worden met de auto zodat ik mijn voet niet te veel zou belasten en eerder thuis zou zijn voor de verjaardag 's middags. Alleen een beetje jammer dat de auto er anders over dacht en niet wou starten. Dus alle verjaardagen maar uitgesteld tot dat de auto het weer doet. Het is wel weer een aardige pechweek zo.

I will try to translate my text, cause i noticed that google translate is making a mess of my message when translated automaticaly.

It was supposed to be a busy, but fun weekend. But it became a quiet weekend. I was suppose to drive to work yesterday, but the car was thinking differently about that. He wouldn't start. So all the birthday visites are postponed till the car is working again.

Maar ik wil wel de kaarten laten zien, want vooral de kaart voor mijn nichtje vind ik zeer geslaagd. Ik heb weer eens een trapkaart gemaakt.

But i wanted to show the card that i made anyway, cause i think it's a very nice card.


Stempel: Forever Friends, Big Present
Vlinder: Cheery Lynn Design, Small exotic butterflies #1
Bloem: Lea bilities bloem, 45.8510
Tekststempel: Clear stempels tekst, Eline's words
Hotfix steentjes
Stempel ingekleurd met derwent potloden

De andere kaart komt volgende week, heb je weer iets om naar uit te kijken.

I will show the second card next week, so you have something to look forward to. 


2 opmerkingen:

  1. Mooi model kaart met een lief forever friends beertje. Heel mooi gemaakt!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...