Mijn lieve volgers

zondag 21 september 2014

Verjaardagskaart: Poezie mauw

Een vriendin van mij is morgen jarig en ze is (net als ik) een kattenmens. Dus ik besloot een kaart te maken met een poes er op. Weer een apart patroon gebruikt voor de kaart (ben de naam vergeten van dit patroon). Ik heb de bloemen van het knipvel vervangen voor andere bloemen, want ik vond ze niet zo mooi. Scrappaier en de vlinderrand er bij en de kaart was klaar.

Ik ben ook weer even aan het stoeien geweest mijn mijn tent. De eerste is in de tent genomen


en de tweede zoals ik heb gewoonlijks nam.



2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Jackie, heel erg leuk model en mooi DP gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...