Mijn lieve volgers

vrijdag 19 september 2014

Verjaardagskaart: Op de motor

Het is weer tijd voor me om een behoorlijk aantal mannenkaarten te maken. Het blijft lastig en sommige stuur ik dan ook een gewone kaart. Gelukkig weet ik onderhand wel wat de meeste leuk vinden, dus dan is het al wat makkelijker.
Met dit plaatje moest ik aan een weg door een open ruimte denken. Asfalt onder de wielen en alleen maar groen om je heen. Nog wat wolkjes er bij en het tafereel was compleet.


Plaatje: Knipvel Yvonne Creations, fijne vaderdag/ fijne verjaardag.
Wolken: Joy! Crafts j6002-0199

Nog even een Lisey update, het gaat weer helemaal goed met haar. Ze heeft haar kap alweer een tijdje af en het wondje is goed aan het helen. Maandag nog even voor de zekerheid naar de dierenarts, maar ik denk dat daar niks meer hoeft te gebeuren.

1 opmerking:

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...